Nou het project is ten einde gekomen. Met als eind resultaat een bult aan research, een social media plan/guide en een zeer tevreden klant!

De afronding:

Ik heb een plan gemaakt voor de twee bedrijven die ze runnen zodat ze een plan van aanpak hebben en een guide hoe zij de content kunnen plaatsen. Over dit plan heb ik een voorlichting/presentatie gegeven zodat ze weten hoe ze het moeten aanpakken. Zo kon ik alles goed uitleggen en alle vragen beantwoorden die ze hadden.

Liever had ik nog even mee geholpen met een start maken van het plan maar gezien de drukte daar was dat helaas niet meer mogelijk.

Het plan:

In het plan heb ik alles gezet wat uit als conclusie is getrokken uit de deskresearch en mijn advies aan de hand van de situatie (hoe vaak ze iets kunnen posten). Alles staat erin zodat zij aan de hand van de gegeven informatie content kunnen plaatsen. Niet alleen de eigenaar maar ook medewerkers.

Per bedrijf heb ik de soort content uitgelegd met alle benodigdheden erbij, zo kan er niks fout gaan en zien ze geen dingen over het hoofd. Ook heb ik een paar tips meegegeven over het inzetten van webcare, de planning en het gebruikmaken van inhakers.

Ik heb geen voorbeeld content hoeven maken, ze vonden een plan/guide meer dan genoeg. Mochten ze achteraf nog vragen hebben ga ik ze verder helpen op locatie.

Feedback klant:

De klant is meer dan tevreden met het eind resultaat en het werk wat ik voor ze heb verricht. Ze vonden het erg fijn om de stappen te lezen in blog vorm zodat ze het project konden volgen en alvast alles konden inlezen.

“Wij zijn zeer tevreden en hebben een goede strategie gekregen om verder te gaan op social media. De uitleg was erg duidelijk (door voorbeelden etc) Hierdoor kunnen wij een stap voorwaarts maken in onze social media ‘uiting’. “

Ook vonden ze de tussen gesprek erg prettig en goed verlopen. Het plan en de uitleg van het plan waren duidelijk en ze gaan het zeker gebruiken om de content beter te maken. Ze hebben dit gezien als een wake up call.

Categorieën: periode 4